Doplňky

Google Nákupy

  • Skvělá výkonnost z pohledu návratnosti nákladů.
  • Často hlavní zdroj konverzí.
  • Rychlé pokrytí inzerce na celý e-shop.
  • Vysoká relevance a kvalita získaných zákazníků - uživatel vidí obrázek produktu a hlavně cenu.

https://www.google.com/intl/cs_cz/retail/ 

O službě

Google Nákupy jsou jedním z top zdrojů tržeb v online inzerci. Fungují na podobném principu a jsou tedy i přímým konkurentem zbožových srovnávačů Heureka.cz a Zbozi.cz. Uživatelům totiž ukazují všechny důležité informace o produktu ještě předtím, než se prokliknou na vaše stránky. Na váš e-shop tedy dostanete jen ty nejrelevantnější uživatele, kteří s velkou pravděpodobností nakoupí. 

Kampaně Google Nákupy se nastavují v účtu Google Ads. Podmínkou pro zprovoznění kampaně je aktivní účet služby Google Merchant Center, který se propojí s Google Ads. V účtu Merchant Center je potřeba ověřit webové stránky, případně přidat údaje o dopravě, pokud nejsou součástí XML feedu. XML feed, který se nahrává do Merchant Center, předává do Google Ads data o nabízených produktech. Obsahuje všechny podstatné informace jako je název produktu, popis produktu, cena, skladová dostupnost, odkaz na obrázek a další parametry produktu.

Zatímco většinu Google Ads reklam vytváří sám uživatel, reklamy v kampani Nákupech tvoří Google automaticky na základě informací z feedu. Proto je u tohoto typu kampaně důležitý především kvalitní XML feed, obsahující všechny povinné a pokud možno i všechny nepovinné položky.

Aktivace v Upgates

Se službou vás propojí tyto doplňky:

API propojení je realizováno pomocí již hotového můstku od některého z integrátorů nebo individuálně ve spolupráci s externí agenturou.