SupportBox

  • Přenos informací o objednávce a zákazníkovi do SupportBoxu

Zefektivněte svou komunikaci se zákazníky! Díky SupportBoxu a propojení s Upgates uvidíte u přicházejících zpráv všechny informace i bez složitého proklikávání se do administrace e-shopu. Navíc zprávy ze všech kanálů budete mít v jediném přehledném prostředí.

  • Díky SupportBoxu zrychlíte a zlepšíte svou komunikaci s klienty
  • Veškerou komunikaci se zákazníky budete mít na jediném místě
  • Sdílená e-mailová schránka, chatbot, Messenger, Instagram a telefonní ústředna pro váš web
  • AI funkce vám vytvoří odpovědi, přeloží zprávy, souhrn komunikace nebo přepíše telefonát, abyste vy nemuseli
  • U každé zprávy uvidíte informace o objednávkách zákazníka
  • Vidíte celkovou sumu, kolik u vás zákazník utratil 
  • Také každou jednu objednávku a zda je zaplacená a expedovaná
  • Usnadníme vám delegování a automatizaci komunikace
  • Samozřejmostí jsou také podrobné statistiky a detailní informace u každé konverzace
  • Snadná předpřipravená integrace s Upgates i dalšími nástroji
  •  

Vše na jednom místě

Zákazníci velmi rádi píší na více kanálů najednou. Nejprve na chat, potom vám pošlou e-mail a po pěti minutách bez odpovědi volají. Někdo vám ještě navíc pošle dotaz na Facebookovou stránku nebo na Instagram. Několik kanálů, ale stále stejní zákazníci s často podobnými dotazy. Nepřistupujte tak ke každému kanálu samostatně a mějte všechny zprávy pohromadě. Vše vyřešíte rychleji a navíc se vyvarujete duplikování činností a odpovědí. Spolu s AI a tlačítkovými chaboty na vašem e-shopu navíc odbavíte automaticky velkou část dotazů.

Se SupportBoxem budete mít jeden nástroj pro e-maily, chatboty i telefony. Každý operátor tak zvládne víc práce a nemusí se učit s několika nástroji a různými prostředími.

Dokonalý přehled a historie po ruce

Zjednodušte svou práci, jak jen to jde! Jakmile vám přijde nová zpráva, ihned vedle ní uvidíte zákazníkovu poslední objednávku, jeho údaje a kompletní historii napříč všemi kanály. Stejně tak se jednoduše přes číslo objednávky prokliknete přímo do její administrace v Upgates, nebo do přehledu všech objednávek zákazníka.

Ušetřete čas přepínáním, dohledáváním, kopírováním a přepisováním. Vše budete mít jednoduše po ruce.

AI funkce a chatboti

AI funkce a chatboti přinášejí způsob, jak šetřit čas a zvyšovat efektivitu. AI za vás sepíše e-maily, přeformuluje tón zprávy, přeloží texty do různých jazyků bez nutnosti kopírování do překladače, nebo sepíše detaily hovoru a konverzace do poznámek. Tyto funkce vám ušetří vzácné minuty, které můžete věnovat důležitějším věcem.

ai-doplneni-textu.pngai-preformulovani-textu.png

ai-automaticky-preklad.pngai-prepis-hlasu.png

Až 60 % dotazů od zákazníků lze efektivně odbavit pomocí AI. Samostatný AI chatbot využívá k odpovědím informace, které jste mu poskytli pro jeho naučení. Díky tomu odpovídá relevantně a přesně, a na živého operátora přepojuje pouze v případech, kdy nemá potřebné informace k dispozici.

Messenger + Instagram

Odpovídejte na zprávy od zákazníků z více různých Facebook stránek a Instagramu z jediného nástroje. Nic vám neunikne, a díky poznámkám připojeným k jednotlivým konverzacím vždy přesně víte, o co se jedná a jak s daným zákazníkem pokračovat. Nemusíte se tak stresovat ohledně toho, odkud a od koho přicházejí zprávy.

Připraven pro práci v týmech

Více operátorů, více webů nebo několik jazykových mutací? Nevadí, SupportBox vám se vším pomůže.

Vytvořte si automatická pravidla pro přidělování dotazů těm správným kolegům; dotaz na reklamaci dorazí vždy na jednoho operátora, dotaz na dostupnost zase na jiného. Jako manažer také real-time uvidíte, kdo je jak vytížený, a přidělování tak snadno upravíte.

Nedokáže jeden operátor kompletně vyřešit celý požadavek a musí jej předat svému kolegovi? Jednoduché – stačí jej přidat do konverzace a on už si ji plynule převezme ve stejném chatovacím okně nebo e-mailovém vlákně.

Automatizace

Ať už se jedná o automatické třídění příchozích zpráv na správné operátory, předpřipravené šablony nebo propojení s Upgates a jinými v Česku populárními nástroji, SupportBox vám bude šetřit čas. 

Dohledávání, kopírování a přepisování uděláme za vás a vy se tak můžete věnovat důležitější práci a samotnému vyřizování požadavků.

Jednoduchý ceník bez závazků

Každý e-shop je jiný a má odlišné potřeby. SupportBox funguje na jednoduchém principu, kdy platíte pouze za kanály a uživatele, které opravdu využíváte. Máte jediného operátora na chatu, ale tři na e-maily a jednoho na telefonu? Zaplatíte pouze je, žádné „mrtvé duše“ a nutnost platit všechny nástroje pro všechny nebo minimální plnění.

Vše si navíc snadno sami upravíte ve své administraci. Navyšte si počet uživatelů na sezonu a po ní zase vraťte na původní úroveň. Snadno a flexibilně.

cenik.png?v=2

  • Jakýkoli e-shop, kde se komunikaci se zákazníky věnuje více než jeden člověk.
    • Získáte jednoduchý a detailní přehled o veškeré komunikaci i ticketech a usnadníte práci i spolupráci všem operátorům v týmu.
  • Jakýkoli e-shop využívající více než jeden kanál pro komunikaci se zákazníky.
    • Získáte jedno místo, kde snadno uvidíte veškerou komunikaci ze všech kanálů. Navíc budete mít jedno vlákno s veškerou historií daného zákazníka.
  • Pokud chcete šetřit čas operátorů a zefektivnit jejich práci.
    • U většiny klientů šetříme každému operátorovi několik hodin týdně, které by strávil přepisováním, kopírováním a dohledáváním. Věnujte tento čas samotné komunikaci nebo jiným důležitějším činnostem.
  • Chcete-li svým zákazníkům nabídnout live chat / chatbot na vašem webu.
    • Víte, že pouze 19 % českých e-shopů využívá live chat? Buďte oproti vaší konkurenci napřed a nabídněte svým návštěvníkům ten nejrychlejší a nejjednodušší způsob komunikace.