Workflow Assistant

  • automatické mazání duplicitních objednávek
  • odesílání upomínek zákazníkům, kteří objednávku nezaplatili 
  • automatická změna stavu objednávky u nákupů na dobírku
  • možnost přidání funkcionality na míru potřebám daného e-shopu

Co vám doplněk přinese?

Workflow Assistant je doplněk pro e-shopy na platformě Upgates, který pomocí automatizace usnadňuje a zefektivňuje práci s objednávkami, produkty či třeba platbami. Obsahuje několik modulů a vy si můžete vybrat, který či které z nich zrovna váš e-shop potřebuje. Není tedy nutné aktivovat všechny. Velkou výhodou tohoto doplňku je možnost vyvíjet moduly nové a ladit je přesně pro vás.

Jak probíhá aktivace a provoz doplňku?

Aktivace doplňku je snadná a intuitivní, probíhá přímo v Upgates administraci. Po aktivaci doplňku obdržíte své přihlašovací údaje do vaší e-mailové schránky a můžete si začít užívat vylepšení, které doplněk přináší.

Proč si zvolit právě tento doplněk a jaké jsou jeho konkurenční výhody?

Velkou předností doplňku Workflow Assistant je jeho jednoduchost - pomocí několika málo kliků se dostanete k požadovanému výsledku. Velmi přívětivá je i jeho cena (pouhých 100 Kč za měsíc užívání jednoho modulu) a možnost vyzkoušení po dobu 2 měsíců zdarma

Je to doplněk vhodný pro vás?

Workflow Assistant nabízí tři moduly. V jakých situacích se mi budou hodit?

  1. Stornování duplicitních objednávek: Vytvořil si zákazník duplicitní objednávku, např. z důvodu zamítnutí platby na platební bráně? Důvody pro vytvoření stejné objednávky mohly být různé, vám to ale to blokuje skladové zásoby a přináší další problémy. Tento modul automaticky stornuje objednávky, které jsou shodné se zaplacenými objednávkami vytvořenými v průběhu jedné hodiny. 

  2. Odesílání e-mailu s upozorněním na nezaplacenou objednávku: Zákazník ani po několika dnech od vytvoření objednávky neprovedl platbu? Tento modul za vás automaticky odešle upomínku, jejíž obsah si předvytvoříte vy sami.

  3. Automatická změna stavu objednávky pro dobírky: Pletou se vám v systému Upgates objednávky, které nebyly zaplaceny, s těmi, které jsou objednány na dobírku? Díky tomuto modulu se to už dít nebude, protože pro dobírky se stav objednávky automaticky změní.

  4. Váš vlastní scénář: Možná, že požadavky podobné těm vašim mají i majitelé jiných e-shopů. Jsme schopni vyvinout řešení v podobě nového modulu. Dejte nám vědět a my uděláme vše pro to, abychom vám levně a chytře pomohli.

Cena

Cena za službu Workflow Assistant je stanovena na měsíční paušál 100 Kč bez DPH za jeden modul. Tento paušál zaručuje chod doplňku na stabilním serveru. Napojení a první integrace není nijak zpoplatněná.

Akce pro nově registrované

Workflow Assistant nabízí mimořádnou nabídku pro nové uživatele, kteří se rozhodnou tuto službu vyzkoušet. Po registraci má každý uživatel možnost využívat všechny funkce doplňku po dobu 2 měsíců zcela zdarma.

Tato nabídka je ideální pro ty, kteří si nejsou jisti, zda je Workflow Assistant správnou volbou pro jejich e-shop. Díky této zkušební době mohou uživatelé vyzkoušet všechny funkce doplňku, aniž by se zavázali k placení měsíčního paušálu.

 

Co ještě můžete získat?

Za tvorbou doplňku Workflow Assistant stojí firma Dokamar.

A co o sobě firma Dokamar říká?

Vyvíjíme software i hardware na míru, který vám ušetří čas, námahu i peníze. Zaměřujeme se především na webové aplikace, dokážeme vám však pomoci s integrací systémů a také s optimalizací volání rozhraní API. Poradíme si i s drobnou elektronikou nebo plošnými spoji na míru. A umíme toho ještě mnohem víc. Pro uživatele e-shopů na platformě Upgates jsme kromě Workflow Assistant vyvinuli doplněk Digital Creator, který umožňuje zcela zautomatizovanou správu digitálních produktů.

Nevíte si s něčím rady? Neváhejte se nám ozvat ↓

upgates@dokamar.cz

+420 732 441 511

Poslední aktualizace:

Verze 2 (18.07.2024)
- Přání k svátku- Sleva na první nákup- Překročení limitní skladové zásoby
Funkce tohoto doplňku:
  • Upomínka nezaplacené objednávky
  • Správa objednávek