DataPlus
- Poskytovatel DataPlus
- Telefon +420 730 670 687
- Email jan.malatinsky@advisio.cz
- Obchodní podmínky doplňku
- Zajistí kvalitní data pro online reklamy a podpoří růst vašich tržeb.
- Pomůže odhalit zájmy zákazníků a nabídnout jim produkty, které chtějí kupovat.
- Funkční nástroj i v době konce cookies 3. stran a nových GDPR pravidel.
- Vyvinut zkušenými datovými specialisty z agentury Advisio.
- V souladu s GDPR, prověřeno odborníky z eLegal.
Data ubývají, o tržby nepřijdou jen připravení
Rozmach AdBlockerů, cookie lišt, nová GDPR pravidla a další faktory vedou už více než dva roky k nedostatku dat v reklamních a analytických systémech e-shopů. Kvůli tomu se snižuje efektivita reklam, analytici nemají relevantní reporty pro rozumné rozdělování rozpočtů a ubývají zákazníci přicházející z onlinu.
Digitální marketingová agentura Advisio, která se přes 10 let stará o digitál těch nejznámějších českých e-commerce značek i regionálních projektů, na tak zásadní změny v digitálním marketingu zareagovala s předstihem a vyvinula vlastní řešení – DataPlus. To díky nejnovější technologii server-side tagging doměří až 99 % dat nutných pro oslovení relevantních zákazníků.
Získáte podrobné informace o úspěšnosti jednotlivých reklamních kanálů. Na základě kompletních dat učiníte kroky, které povedou k zefektivnění a rychlejšímu učení kampaní a tím i zvyšování tržeb. Tady platí přímá úměra – čím více relevantních dat, tím větší potenciál k růstu. Přesvědčila se o tom už desítka Advisio klientů.
Jak DataPlus nainstalujete?
Implementace DataPlus je velmi snadná, zvládnete ji v pár krocích.
V levém menu klikněte na Doplňky > Seznam doplňků > vyhledejte DataPlus > Aktivovat
Po instalaci doplňku uvidíte o DataPlus více informací. V levém menu bude potřeba dokončit konfiguraci a nastavení. Obojím vás doplněk provede.
U konfigurace vyberte domény, u kterých chcete nastavit DataPlus a potvrďte. Pokud vše proběhne v pořádku, dojde k ověření DNS nastavení a automaticky se v posledním kroku nastaví měřící script do měřících kódů skrze API a vytvoření Google Analytics 4.
Jakmile dokončíte konfiguraci, na kontaktní e-mail, který jste použili při vytvoření e-shopu, vám přijde pozvánka k přístupu do nově vytvořeného GA4 účtu. Nicméně proces nemusí vždy proběhnout správně. Pokud je například e-shop vytvořený přes e-mail na Seznam.cz, může nastat problém s nasdílením GA4. V takovém případě kontaktujte technickou podporu na e-mailu dataplus@advisio.cz, která problém vyřeší.
Zbývá už jen nastavení propojení s Google Ads. Rozklikněte Nastavení v levém menu a postupujte krok za krokem.
Než začnete s propojováním, ujistěte se, že jste přihlášeni ke Google účtu, který má přístup jak do GA4, tak do Google Ads.
- Otevřete GA4, které chcete propojit. Vlevo dole klikněte na Administrátor.
- V menu najděte sekci Propojení služeb a poté vyberte Propojení Google Ads.
- Klikněte na tlačítko Propojit vpravo nahoře.
- Vyberte Google Ads účet, který chcete propojit. V dalším nastavení nic neměňte a klikněte na Dokončit.
- Pokud se vám nezobrazuje váš Google Ads účet, zkontrolujte, že máte v GA4 i Google Ads dostatečná oprávnění.
Proč vsadit na DataPlus?
- Klíčová data na tom správném místě
- Řešení pro všechny e-shopy
- Důvěryhodně zabezpečená data
- Rychlá a jednoduchá implementace
- Spolehlivá podpora specialistů
- Průběžná aktualizace systému
Kdo DataPlus využije?
DataPlus je nástroj vhodný pro každý typ e-shopu. Pracovat s ním budou hlavně datoví nebo weboví analytici, ale ocení ho také majitelé e-shopu a marketingoví manažeři nebo agentury – díky DataPlus lépe poznají své zákazníky a nastaví si úspěšné byznysové strategie. Je to jednoduché, přesnější data znamenají větší obraty.