DataPlus

  • Zajistí kvalitní data pro online reklamy a podpoří růst vašich tržeb.
  • Pomůže odhalit zájmy zákazníků a nabídnout jim produkty, které chtějí kupovat.
  • Funkční nástroj i v době konce cookies 3. stran a nových GDPR pravidel.
  • Vyvinut zkušenými datovými specialisty z agentury Advisio.
  • V souladu s GDPR, prověřeno odborníky z eLegal

Data ubývají, o tržby nepřijdou jen připravení

Rozmach AdBlockerů, cookie lišt, nová GDPR pravidla a další faktory vedou už více než dva roky k nedostatku dat v reklamních a analytických systémech e-shopů. Kvůli tomu se snižuje efektivita reklam, analytici nemají relevantní reporty pro rozumné rozdělování rozpočtů a ubývají zákazníci přicházející z onlinu. 

Digitální marketingová agentura Advisio, která se přes 10 let stará o digitál těch nejznámějších českých e-commerce značek i regionálních projektů, na tak zásadní změny v digitálním marketingu zareagovala s předstihem a vyvinula vlastní řešení – DataPlus. To díky nejnovější technologii server-side tagging doměří až 99 % dat nutných pro oslovení relevantních zákazníků

Získáte podrobné informace o úspěšnosti jednotlivých reklamních kanálů. Na základě kompletních dat učiníte kroky, které povedou k zefektivnění a rychlejšímu učení kampaní a tím i zvyšování tržeb. Tady platí přímá úměra – čím více relevantních dat, tím větší potenciál k růstu. Přesvědčila se o tom už desítka Advisio klientů. 

Jak DataPlus nainstalujete? 

Implementace DataPlus je velmi snadná, zvládnete ji v pár krocích. 

V levém menu klikněte na Doplňky > Seznam doplňků > vyhledejte DataPlus > Aktivovat

První krok pro implementaci DataPlus.

Po instalaci doplňku uvidíte o DataPlus více informací. V levém menu bude potřeba dokončit konfiguraci a nastavení. Obojím vás doplněk provede. 

Druhý krok konfigurace a nastavení DataPlus.

U konfigurace vyberte domény, u kterých chcete nastavit DataPlus a potvrďte. Pokud vše proběhne v pořádku, dojde k ověření DNS nastavení a automaticky se v posledním kroku nastaví měřící script do měřících kódů skrze API a vytvoření Google Analytics 4.

Jakmile dokončíte konfiguraci, na kontaktní e-mail, který jste použili při vytvoření e-shopu, vám přijde pozvánka k přístupu do nově vytvořeného GA4 účtu. Nicméně proces nemusí vždy proběhnout správně. Pokud je například e-shop vytvořený přes e-mail na Seznam.cz, může nastat problém s nasdílením GA4. V takovém případě kontaktujte technickou podporu na e-mailu dataplus@advisio.cz, která problém vyřeší.

Zbývá už jen nastavení propojení s Google Ads. Rozklikněte Nastavení v levém menu a postupujte krok za krokem.

Než začnete s propojováním, ujistěte se, že jste přihlášeni ke Google účtu, který má přístup jak do GA4, tak do Google Ads.

  1. Otevřete GA4, které chcete propojit. Vlevo dole klikněte na Administrátor.
  2. V menu najděte sekci Propojení služeb a poté vyberte Propojení Google Ads.
  3. Klikněte na tlačítko Propojit vpravo nahoře.
  4. Vyberte Google Ads účet, který chcete propojit. V dalším nastavení nic neměňte a klikněte na Dokončit.
  5. Pokud se vám nezobrazuje váš Google Ads účet, zkontrolujte, že máte v GA4 i Google Ads dostatečná oprávnění.

Proč vsadit na DataPlus?

  • Klíčová data na tom správném místě
  • Řešení pro všechny e-shopy
  • Důvěryhodně zabezpečená data
  • Rychlá a jednoduchá implementace
  • Spolehlivá podpora specialistů
  • Průběžná aktualizace systému

Kdo DataPlus využije?

DataPlus je nástroj vhodný pro každý typ e-shopu. Pracovat s ním budou hlavně datoví nebo weboví analytici, ale ocení ho také majitelé e-shopu a marketingoví manažeři nebo agentury – díky DataPlus lépe poznají své zákazníky a nastaví si úspěšné byznysové strategie. Je to jednoduché, přesnější data znamenají větší obraty.

Doplněk umožňuje propojení na tyto služby: