Doplňky

Google Ads

  • Různé způsoby cílení podle klíčových slov, umístění reklamy, věku, lokality, jazyku, dnů a časů, frekvence a podobně.
  • Náklady máte neustále pod kontrolou s nastavenou maximální útratou.
  • Dozvíte o každém kliknutí na vaši reklamu.
  • Získáte cenné informace kolik vás průměrně stojí reklamy, na základě kterých zákazníci něco koupí online nebo vám alespoň zavolají. 

O službě

Služba Google Ads je reklamní systém společnosti Google, založený na platbě za kliknutí (PPC). Google Ads umožňuje firmám i s minimálním rozpočtem zobrazovat svoje reklamy lidem, kteří se aktivně zajímají o jejich produkty nebo služby.

Google Ads můžeme rozdělit na tři hlavní podskupiny. Reklamy ve vyhledávání se zobrazují primárně ve vyhledávači Google nad výsledky neplaceného vyhledávání. O jejich zobrazení rozhoduje inzerent nejčastěji pomocí klíčových slov.

Reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na libovolném webu, který poskytne společnosti Google reklamní prostor. Z pohledu poskytovatele webu se potom jedná o systém AdSense.

Video reklamy se mohou zobrazovat zejména na síti Youtube, ale i na jiných stránkách na internetu. U video reklam se nejčastěji platí za zobrazení reklamy nebo za zhlédnutí.

Nastavení této reklamy je velmi jednoduché a využívá jí většina online obchodů.

Aktivace v Upgates

Provedete podle nápovědy zde.

  • Kód pro konverze - speciální kód pro zjišťování konverzí vaší PPC reklamy.
  • Kód pro remarketing - speciální kód pro zajištění remarketingu.

Se službou vás propojí tyto doplňky: