Doplňky
Google Ads
- Různé způsoby cílení podle klíčových slov, umístění reklamy, věku, lokality, jazyku, dnů a časů, frekvence a podobně.
- Náklady máte neustále pod kontrolou s nastavenou maximální útratou.
- Dozvíte o každém kliknutí na vaši reklamu.
- Získáte cenné informace kolik vás průměrně stojí reklamy, na základě kterých zákazníci něco koupí online nebo vám alespoň zavolají.
O službě
Služba Google Ads je reklamní systém společnosti Google, založený na platbě za kliknutí (PPC). Google Ads umožňuje firmám i s minimálním rozpočtem zobrazovat svoje reklamy lidem, kteří se aktivně zajímají o jejich produkty nebo služby.
Google Ads můžeme rozdělit na tři hlavní podskupiny. Reklamy ve vyhledávání se zobrazují primárně ve vyhledávači Google nad výsledky neplaceného vyhledávání. O jejich zobrazení rozhoduje inzerent nejčastěji pomocí klíčových slov.
Reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na libovolném webu, který poskytne společnosti Google reklamní prostor. Z pohledu poskytovatele webu se potom jedná o systém AdSense.
Video reklamy se mohou zobrazovat zejména na síti Youtube, ale i na jiných stránkách na internetu. U video reklam se nejčastěji platí za zobrazení reklamy nebo za zhlédnutí.
Nastavení této reklamy je velmi jednoduché a využívá jí většina online obchodů.
Aktivace v Upgates
Provedete podle nápovědy zde.
- Kód pro konverze - speciální kód pro zjišťování konverzí vaší PPC reklamy.
- Kód pro remarketing - speciální kód pro zajištění remarketingu.
Akademie: Jak na PPC reklamu e-shopu na Google
Akademie: Google: Nakolik vás přijdou kampaně?