MessageOK

- Poskytovatel MessageOk
- Telefon +420 228 227 468
- Email hello@messageok.com
- Ceník
- Zákaznická péče, která vám pomůže odbavit dotazy zákazníků pomocí samoobsluhy.
- Sníží počet hovorů i e-mailů od zákazníků.
- Zautomatizuje procesy.
- Zlepší zákaznický zážitek.
- Propojení pomocí API - aktivaci provedete dle nápovědy.
MessageOk je interaktivní zákaznická samoobsluha, kde vaši zákazníci najdou odpovědi na své nejčastější otázky a online na pár kliků vyřeší svoje požadavky. Zjistí, v jakém stavu je jejich objednávka, vygenerují si QR kód pro platbu, celou objednávku na pár kliků stornují, nebo třeba zadají vratku či reklamaci včetně nahrání fotografií a vygenerování PDF formuláře.
Instalace trvá jen pár minut a celou samoobsluhu máte od nás už předpřipravenou. Aniž byste museli cokoliv upravovat, můžete ji hned začít používat.
Obsah i funkčnost si snadno sami přizpůsobíte
Po propojení doplňku se Upgates můžete ihned začít používat naše předpřipravené řešení, nebo si si ho jakkoliv přizpůsobit. Měnit můžete veškeré textace i flow. Komunikaci si tak sladíte s webem i transakčními e-maily a fungování samoobsluhy upravíte, aby vše pasovalo s vašimi procesy.
Samoobsluhu si propojíte s aplikacemi, které už používáte
Například se Zásilkovnou, Balíkobotem, Pohodou, Daktelou, Retinem, nebo třeba Freelem a spoustu dalšími. Stačí vám k tomu znát jen API klíč a všechny procesy tím ještě více zeefektivníte a zautomatizujete.
Díky statistikám získáte perfektní přehled i zpětnou vazbu
Přesně uvidíte, kolik vašich zákazníků samoobsluhu využilo, k čemu a jak. Takže si snadno spočítáte, v čem vám pomohla. Taky zjistíte, co vaši zákazníci řeší nejčastěji a dostanete spoustu podnětů, jak a co můžete vylepšit.
Samoobsluhu využijete i pro zaměstnance
Když si v ní zmapujte všechny vaše procesy, můžete zaměstnance provádět denními úkoly. Tím zajistíte, že nikdo na nic nezapomene a také snadněji zaškolíte nové kolegy.
MessageOk se vyplatí malým i velkým e-shopům
- Malým e-shopům může MessageOk pomoct zlepšit zákaznickou zkušenost. Samoobsluhu mohou také skvěle využít pro mapování interních procesů a rychlejší zaučení nových kolegů.
- Velký e-shop ocení hlavně zmenšení náporu na zákaznickou podporu (méně drnčících telefonů i e-mailů). A také 100% úplné a strukturované tickety, které vyřeší až o 60 % rychleji, než běžné e-maily od zákazníků, kde většinou něco chybí, nebo v nich musí zákaznická podpora informace luštit.