Doplňky

MALL Delivery

  • Přepravní služba poskytována skupinou Mall Group.
  • Automatický přenos objednávek do systému MALL Delivery.
  • Vygenerují se štítky a přepravní manifest.
  • Automatické reakce na změny stavu zásilky.

O službě

MALL Delivery je služba poskytována skupinou Mall Group a jejím cílem je zjednodušení logistických procesů a zpracování objednávek na straně našich partnerů.

Služba funguje tak, že partner po obdržení objednávky vyskladní zboží dle svého standardního procesu s výjimkou toho, že během balení získává štítek dopravce přímo z MALL Partner portálu. Odeslání balíku je realizováno skrze pobočkovou síť Uloženka by WE|DO nebo má partner při větších objemech zásilek možnost objednat si svozovou službu přímo k sobě na sklad. Systém MALL Partner za partnera automaticky vyplní k objednávkám informace o trackingu zásilky pro koncového zákazníka a v okamžiku doručení také updatuje stav objednávky.

Benefity služby

  • partner nemusí řešit propojení na dopravce nebo manuálně kopírovat objednávky do jejich systému
  • evidence objednávek i zásilek je dostupná na jednom místě v MALL Partner portálu
  • partner neplatí žádné poplatky za dopravné k zákazníkovi, vyjma situace, kdy se rozhodne na produkt udělit dopravu zdarma
  • služba automaticky vyplňuje tracking zásilky pro koncového zákazníka
  • partner nemusí řešit přepínání finálního stavu objednávky, služba jej updatuje sama včetně vyplnění povinných parametrů
  • dotazy a reklamace týkající se vašich zásilek řešíte na jednom místě skrze tým Operations: operations@mallgroup.com nebo telefonní číslo +420 226 254 554

Dostupnost

Aktuální verze služby podporuje dopravu v České a Slovenské republice pro balíky typu smallbox. Pokrýváme oba typy doprav – síť výdejních míst MALL i doručení na adresu zákazníka, tzv. home delivery.

Se službou vás propojí tyto doplňky:

Upgates umožňuje založit dopravu typu "vlastní", ale bez přímého exportu/API. Pro automatický přenos dat do systému přepravce je nutné využít některého z poskytovatelů výše.