Base
- Poskytovatel Baselinker
- Telefon +420 702 055 819
- Email info.cz@base.com
- Obchodní podmínky doplňku
- Ceník doplňku
- Pomocí jednoho doplňku se napojíte na všechny marketplacy, cenové srovnávače, kurýry, fulfillment, fakturační a komunikační systémy.
- Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály.
- Rozesílání objednávek přepravcům a tisk štítků.
- Úspora nákladů za individuální propojení.
- Automatizační nástroje snižující náklady o tisíce.
- Všechny služby za jednotnou cenu.
Base přináší klientům Upgates více než 500 nových doplňků, 75+ Marketplaců a kompletní správu objednávek ze všech prodejních kanálů.
Base, jedna z největších evropských integračních platforem, která pomáhá e-shopům již 15 let, přináší kompletní napojení na Upgates. Klienti Upgates se tak mohou připojit ke komunitě 20 000 e-shopů, kteří využívají více než 500 různých napojení na lokální a zahraniční cenové srovnávače, marketplacy, přepravce, ERP systémy a další užitečné služby, a to vše v jedné platformě bez omezení již od 199 Kč za měsíc.
Propojením Base s vaším Upgates e-shopem můžete:
- Napojit se na 75+ marketplaces, 15+ cenových srovnávačů.
- Mít všechny objednávky na jednom místě.
- Synchronizovat všechny sklady a stavy zboží online.
- Vyřídit všechny objednávky, včetně fakturace, zaúčtování a komunikace se zákazníky.
- Spravovat celý proces přepravy z jednoho místa, tisknout etikety.
- Automatizovat celý objednávkový proces dle svých potřeb.
Jeden systém. Spousta výhod.
Integrace, které potřebujete
Vyberte si z bohaté nabídky integrací a použijte ty, které vyhovují vašemu podnikání. Jeden systém a jedno předplatné vám umožní přístup k oblíbeným platformám tržišť, obchodům, dopravcům a účetním systémům. Upgates je tímto způsobem možné propojit s mnoha systémy, jejichž aktuální přehled naleznete zde: https://baselinker.com/cs-CZ/integrace/upgates/
Správa objednávek
Zapomeňte na samostatné přihlašování na různé platformy. Spravujte své vícekanálové objednávky v jednom systému a použijte jej také k vystavování faktur, tisku štítků a odesílání balíků.
- Všechny prodejní kanály na jednom místě
Ať už zpracováváte objednávky z tržiště, internetového obchodu, telefonické nebo osobní, můžete je všechny stáhnout do jednoho uživatelsky přívětivého panelu. Správa online prodeje nebyla nikdy tak snadná! - Plňte objednávky rychleji než kdy předtím
BaseLinker za vás zvládne řadu úkolů: bude automaticky odesílat zprávy zákazníkům, měnit stavy objednávek, vystavovat faktury, vytvářet zásilky a tisknout potřebné dokumenty! - Překvapte pozitivně zákazníka
S podporou Pick&Pack Assistant můžete zásilku nejen správně zabalit, ale také vyfotit! BaseLinker Caller vám ukáže objednávky zákazníka na obrazovce vašeho telefonu, když vám zákazník zavolá.
Sklad produktů
Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály vám umožní zapomenout na nesrovnalosti v množství a ceně a automaticky uzavřít nabídky při nulových zásobách.
- Pohodlná produktová základna
Pokud nevlastníte obchod, můžete svůj výběr produktů spravovat přímo z BaseLinker. Virtuální sklad je k vašim službám a nabízí vám možnost správy produktových dat. Pokud máte obchod, můžete katalogizovat položky mimo nabídku obchodu. - Rychlý import produktů
Přidejte produkty do skladu BaseLinker jakýmkoli způsobem, který vám vyhovuje: ručně, pomocí souboru nebo importem nabídek s možností vytváření produktů ve skladu. - Seznam produktů na trhu přímo ze skladu
Sklad BaseLinker je zdrojem produktů, které jsou okamžitě viditelné ve formuláři vystavení. Systém automaticky přiřadí ceníky, šablony i kategorie a doplní parametry. Můžete z něj vystavit stovky nabídek pouhými několika kliknutími!
Správce Marketplace
- Rychlé vystavení z libovolného skladu
Připojte obchod, velkoobchod, ERP systém nebo využijte sklad BaseLinker. Věnujte chvíli nastavení pravidel výpisu, abyste proces urychlili. - Správa online prodeje z jednoho panelu
Ať už prodáváte na jakémkoli tržišti (např. Amazon nebo eBay), můžete všechny nabídky ovládat z jednoho systému. Můžete kontrolovat stavy nabídek a hromadně je upravovat. - Již žádné další rozdíly skladu a cen!
BaseLinker zajišťuje automatickou synchronizaci akcií a cen na více platformách trhu současně. Může vám také uzavřít nabídky, pokud akcie nebo cena dosáhne nuly.
Správa přepravy
- Proces odeslání je soustředěn na jednom místě
V systému jsme shromáždili více doručovacích operátorů, takže můžete odesílat zásilky z jednoho panelu namísto přihlašování ke každému účtu dopravce. Zásilky můžete vytvářet jednu po druhé, hromadně nebo nastavit systém tak, aby je vytvářel automaticky! - Udržujte zákazníka v kontaktu se zásilkou
Již si nemusíte pamatovat zasílání upozornění – systém odešle automatickou zprávu při každé změně stavu zásilky. Zákazník si také může ověřit stav na stránce s informacemi o objednávce. - Užijte si automatizaci
BaseLinker vám pomůže s předáním přepravního čísla na tržiště a do obchodu. Kromě toho vytiskne přepravní štítky, např. když označíte objednávku jako „zabaleno“.
Automatizace procesů
Automatické akce umožňují systému odesílat e-maily zákazníkům, vytvářet balíčky, tisknout štítky nebo vystavovat faktury, takže se můžete soustředit na rozšíření svého podnikání.
- Automatické změny statusů
Vytvořte si vlastní stavy, které vám pomohou uspořádat seznam objednávek. Modul automatické akce přesune objednávky mezi nimi, když nastane zadaná událost. - Zkraťte dobu zpracování objednávky!
Použijte Pick&Pack Assistant a automatické akce k výraznému zkrácení doby zpracování každého balíku. Systém používá čtečku čárových kódů, aby se minimalizovala manuální zátěž. - Odpočiňte si od opakujících se činností
Namísto posílání zpráv zákazníkům, vystavování faktur, vytváření zásilek nebo tisku štítků se zaměřte na rozšiřování svého podnikání a nabídky produktů, zatímco systém bude provádět opakované úkoly za vás.
Po kliknutí na tlačítko "Aktivovat" se vám automaticky vytvoří integrace Upgates ve vašem Base účtu.
Integraci Upgates v Base je poté možné dále nastavit, např. stahování objednávek, import produktů, synchronizace skladů, cen, atd.