Balíkuj

  • Řešení logistiky, napojení na dopravce pomocí API
  • Stahování objednávek z e-shopu a jejich kompletace i pomocí čárových kódů
  • Expedice a sledování zásilek
  • Tisk štítků v PDF, ZPL hromadně i pro jednotlivé dopravce
  • Automatizace přepínání stavů objednávek

Co vám doplněk přinese?

Balíkuj je jedinečná logistická a automatizační platforma, která spojuje funkce více než pěti software do jednoho. Balíkuj Vám usnadní automatizaci, expedici zásilek i objednávek, vystaví faktury, spravuje sklady a spoustu dalších činností na e-shopu. Zapomeňte na mrhání časem na opakující se činnosti, nechte Váš e-shop řídit automatizovaně a s minimem úsilí.

Díky Balíkuj získáte v jednom systému:

  • Zásilky - od štítku, informačních HTML emailů zákazníkům, sledování doručení až po vystavení faktury po doručení zásilky
  • Objednávky - správa objednávek, bezchybná kompletace objednávek
  • Faktury - vystavíme fakturu, proformu, zálohovou fakturu, spárujeme platby, podporujeme více fakturačních firem, bankovních účtů, číselných řad
  • Automatizace a pravidla - pomocí naší automatizace přepínáme stavy zásilek, vystavíme fakturu, pošleme email a mnoho dalšího
  • Sklady - Kompletní skladová evidence, příjemky, výdejky, možnost využití Zebra terminálu - připravujeme ke spuštění
  • Reklamace - Správa reklamací a vratek z objednávek - vše jednoduše a přehledně - připravujeme ke spuštění

Balíkuj jsme vytvořili pro e-shopaře, kteří nechtějí integrovat tuny různých software za desítky tisíců korun. U nás v systému nalezente vše potřebné a ostatní postupně přidáváme.

  • Zásilky

    • Vytvoříme Vám štítek pro zásilku, zákazníkovi pošleme informační HTML email o expedici zásilky
    • Sledujeme celý životní cyklus zásilky (Tracking) a umíme posílat emaily o nevyzvednutí zásilek - urgence
    • Víme, kdy je zásilka doručená, umíme poslat děkovný email nebo třeba vystavit fakturu po doručení zásilky
    • Po doručení nebo vrácení zásilky umíme přepnout stav objednávky na Vámi zvolený 
    • Dáváme statistiky a podklady k tomu, kolik zásilek se dnes doručuje, kolik je nedoručených
    • Podporujeme přímé napojení dopravců Česká pošta, PPL, DPD, GLS, WEDO, One By Allegro, GEIS, DPD SK, GLS SK, Slovenská pošta a další
    • To vše za bezkonkurenční cenu 0,5 Kč / zásilku

  • Objednávky

    • Správa objednávek v jednoduchém rozhraní
    • Bezchybná kompletace objednávek pomocí čtečky a na jedno kliknutí vytvořit štítek k zásilce - možnost přidat poznámku, kusy, velikost apod.
    • Přepínání stavů objednávek můžete řešit i nás a zcela automatizovaně
    • Objednávky a zásilky můžete tisknout rovnou na tiskárnu bez nutnosti stahování a otevírání PDF

  • Fakturace

    • Kompletní fakturace dle zákonů ČR v našem systému
    • Podpora více fakturačních firem v jenom systému, více bankovních účtů, více číselných řad apod.
    • Vystavíte fakturu/zálohovou nebo proforma fakturu, opravný daňový doklad, a to vše automatizovaně
    • Automaticky párujeme platby s bankovním účtem čili hned víte, kdo Vám zaplatil
    • Z objednávky si vytvoříte fakturu na jedno kliknutí
    • Faktury umíme exportovat do ISDOC, POHODA, FAKTUROID a dalších software

  • Automatizace

    • Náš propracovaný systém pravidel umožňuje vytvořit automatizaci nejběžnějších činností
    • Například:
      • Po zaplacení zašle fakturu
      • Když má objednávka platbu kartou a je nezaplacená x minut/hodin, vystav fakturu a pošli emailem 
      • Změní stav objednávky podle nadefinovaných podmínek
    • Postupně přidáváme další podmínky, akce a funkce

  • Sklady - právě připravujeme

    • Definice skladu, lokací, pozic
    • Evidence šarží, výrobních čísel, expirací
    • Příjemky, výdejky, rezervace, kompletní přehled nad skladem
    • Iventury po sektorech, po částech apod.
    • Automatická expedice z objednávek
    • Práce se mobilními terminály (Zebra, Chainway, ..) pomocí vlastní Android aplikace
    • Picking produktů z více objednávek - různé strategie pickingu

To vše naleznete v jednom systému bez nutnosti využití napojení jiných externích systémů.

Jak probíhá aktivace a provoz doplňku?

Aktivace doplňku a jeho následný provoz je velice jednoduchý a bezproblémový. Pro správné využívání doplňku je třeba mít vytvořený účet v naší službě Balíkuj. Doporučujeme si nejdříve vytvořit účet v Balíkuj a aktivovat napojení na vybrané dopravce. Další informace a návody ohledně propojení Upgates a Balíkuj naleznete v naší dokumentaci.

Samotná aktivace ověřeného doplňku v Upgates probíhá pomocí aktivačního tlačítka v administraci Upgates -> Dolplňky.

 

Po kliknutí na tlačítko Aktivovat dojde k přesměrování do naší aplikace, kde je třeba:

  1. Přihlásit se ke svému stávajícímu účtu Balíkuj
    nebo
  2. Vytvořit nový účet Balikuj

Jakmile budete mít aktivovaný doplněk, rádi Vám pomůžeme s nastavením integrace na Váš e-shop zcela zdarma. 

Pomůžeme Vám zcela zdarma:

  • Nastavit dopravce + propojení dopravy na e-shopu
  • Nastavit expedici a správu objednávek
  • Nastavit automatizaci a přepínání stavů
  • Aktivovat fakturační systém
  • A mnoho dalšího

Více informací naleznete i v sekci naší dokumentace na https://docs.balikuj.cz, kdy instalaci a nastavení Upgates se věnujeme v článku https://docs.balikuj.cz/docs/application/upgates

Pokud budete mít zájem, připravujeme postupně nové video návody na našem YouTube kanále https://www.youtube.com/@Balikuj.

Proč si zvolit právě tento doplněk a jaké jsou jeho konkurenční výhody?

Díky Ověřenému doplňku Balíkuj získáte mnoho unikátních možností, které jinde v jednom systému nenajdete:

  • Správa objednávek i z více různých e-shopů
  • Vytvoření zásilek z objednávek nebo pokročilé vytvoření zásilek v jenom rozhraní pro všechny dopravce
  • Sledování (Tracking) zásilek s možností upozornění
  • Pravidla a akce pro automatizaci procesů na eshopu
  • Propojení tiskáren ze svého PC přímo do Balíkuj
  • Fakturace, zálohové faktury, opravné daňové doklady (právě připravujeme)
  • Reklamace - kompletní řešení reklamací, obrázků, včetně napojení na e-shop (právě připravujeme)
  • Sklady a logistika (právě připravujeme)
  • Exporty a importy z dodavatelských souborů/feedů

Je to doplněk vhodný pro vás?

Kdy službu využiji

  • Chci automatizovat expedici zásilek a mít přehled o tom, které zásilky jsou nevyzvednuté, problémové 
  • Chci informovat zákazníky o průběhu expedice a doručení zásilek pomocí HTML emailů
  • Chci bezchybně kompletovat objednávky
  • Chci vystavovat faktury a využívat kompletní fakturační systém s párováním plateb
  • Chci generovat štítky v PDF, ZPL
  • Chci zpracovávat objednávky z několika eshopů v jednom rozhraní
  • Chci si vytvořit pravidla na objednávky nebo zásilky s akcí na změnu stavu, zaslání emailu, zaslání emailové šablony, zaslání POST requestu 
  • Chci tisknout štítky a objednávky rovnou z webové aplikace na tiskárně (např. ve skladu) bez nutnosti stahování, otevírání a tisknutí PDF souboru

Kde najdu podporu

Snažíme se být lidem co nejvíce nápomocní a nabízíme proto hned několik druhů podpory:

  1. Telefonicky
  2. Emailem na info@balikuj.cz
  3. Diskusní fórum na https://app.balikuj.cz/help/main
  4. Naše dokumentace ke službě na https://app.balikuj.cz/help/main.

     

Co ještě můžete získat?

Pomůžete nám vylepšit službu?

Snažíme se dělat službu hlavně pro Vás. Zákazník je pro nás vždy na prvním místě, a proto budeme rádi, pokud se s námi podělíte o své nápady, rady nebo připomínky. Vše se pokusíme co nejdříve zapracovat. Psát své připomínky nám můžete do diskusní fóra přímo v naší administraci na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

Poslední aktualizace:

Verze 2 (04.01.2025)
  • Zpřístupnění plných práv ke stavům objednávek (založení, smazání, změna)
  • Zrušení práce s produkty
Funkce tohoto doplňku:
  • Expediční systém
  • Logistika
  • Propojení s dopravci
  • Tisk štítků
  • Trasování zásilek
  • Inventura
  • Čtečka
  • Fakturační systém
Doplněk umožňuje propojení na tyto služby: