Balíkuj

- Poskytovatel PROGRAMATORI s.r.o.
- Telefon +420 739 338 337
- Email info@balikuj.cz
- Obchodní podmínky
- Ceník
- Řešení logistiky, napojení na dopravce pomocí API
- Stahování objednávek z e-shopu a jejich kompletace i pomocí čárových kódů
- Expedice a sledování zásilek
- Tisk štítků v PDF, ZPL hromadně i pro jednotlivé dopravce
- Automatizace přepínání stavů objednávek
Co vám doplněk přinese?
Balíkuj je jedinečná logistická a automatizační platforma, která spojuje funkce více než pěti software do jednoho. Balíkuj Vám usnadní automatizaci, expedici zásilek i objednávek, vystaví faktury, spravuje sklady a spoustu dalších činností na e-shopu. Zapomeňte na mrhání časem na opakující se činnosti, nechte Váš e-shop řídit automatizovaně a s minimem úsilí.
Díky Balíkuj získáte v jednom systému:
- Zásilky - od štítku, informačních HTML emailů zákazníkům, sledování doručení až po vystavení faktury po doručení zásilky
- Objednávky - správa objednávek, bezchybná kompletace objednávek
- Faktury - vystavíme fakturu, proformu, zálohovou fakturu, spárujeme platby, podporujeme více fakturačních firem, bankovních účtů, číselných řad
- Automatizace a pravidla - pomocí naší automatizace přepínáme stavy zásilek, vystavíme fakturu, pošleme email a mnoho dalšího
- Sklady - Kompletní skladová evidence, příjemky, výdejky, možnost využití Zebra terminálu - připravujeme ke spuštění
- Reklamace - Správa reklamací a vratek z objednávek - vše jednoduše a přehledně - připravujeme ke spuštění
Balíkuj jsme vytvořili pro e-shopaře, kteří nechtějí integrovat tuny různých software za desítky tisíců korun. U nás v systému nalezente vše potřebné a ostatní postupně přidáváme.
Zásilky
- Vytvoříme Vám štítek pro zásilku, zákazníkovi pošleme informační HTML email o expedici zásilky
- Sledujeme celý životní cyklus zásilky (Tracking) a umíme posílat emaily o nevyzvednutí zásilek - urgence
- Víme, kdy je zásilka doručená, umíme poslat děkovný email nebo třeba vystavit fakturu po doručení zásilky
- Po doručení nebo vrácení zásilky umíme přepnout stav objednávky na Vámi zvolený
- Dáváme statistiky a podklady k tomu, kolik zásilek se dnes doručuje, kolik je nedoručených
- Podporujeme přímé napojení dopravců Česká pošta, PPL, DPD, GLS, WEDO, One By Allegro, GEIS, DPD SK, GLS SK, Slovenská pošta a další
- To vše za bezkonkurenční cenu 0,5 Kč / zásilku
Objednávky
- Správa objednávek v jednoduchém rozhraní
- Bezchybná kompletace objednávek pomocí čtečky a na jedno kliknutí vytvořit štítek k zásilce - možnost přidat poznámku, kusy, velikost apod.
- Přepínání stavů objednávek můžete řešit i nás a zcela automatizovaně
- Objednávky a zásilky můžete tisknout rovnou na tiskárnu bez nutnosti stahování a otevírání PDF
Fakturace
- Kompletní fakturace dle zákonů ČR v našem systému
- Podpora více fakturačních firem v jenom systému, více bankovních účtů, více číselných řad apod.
- Vystavíte fakturu/zálohovou nebo proforma fakturu, opravný daňový doklad, a to vše automatizovaně
- Automaticky párujeme platby s bankovním účtem čili hned víte, kdo Vám zaplatil
- Z objednávky si vytvoříte fakturu na jedno kliknutí
- Faktury umíme exportovat do ISDOC, POHODA, FAKTUROID a dalších software
Automatizace
- Náš propracovaný systém pravidel umožňuje vytvořit automatizaci nejběžnějších činností
- Například:
- Po zaplacení zašle fakturu
- Když má objednávka platbu kartou a je nezaplacená x minut/hodin, vystav fakturu a pošli emailem
- Změní stav objednávky podle nadefinovaných podmínek
- Postupně přidáváme další podmínky, akce a funkce
Sklady - právě připravujeme
- Definice skladu, lokací, pozic
- Evidence šarží, výrobních čísel, expirací
- Příjemky, výdejky, rezervace, kompletní přehled nad skladem
- Iventury po sektorech, po částech apod.
- Automatická expedice z objednávek
- Práce se mobilními terminály (Zebra, Chainway, ..) pomocí vlastní Android aplikace
- Picking produktů z více objednávek - různé strategie pickingu
To vše naleznete v jednom systému bez nutnosti využití napojení jiných externích systémů.
Jak probíhá aktivace a provoz doplňku?
Aktivace doplňku a jeho následný provoz je velice jednoduchý a bezproblémový. Pro správné využívání doplňku je třeba mít vytvořený účet v naší službě Balíkuj. Doporučujeme si nejdříve vytvořit účet v Balíkuj a aktivovat napojení na vybrané dopravce. Další informace a návody ohledně propojení Upgates a Balíkuj naleznete v naší dokumentaci.
Samotná aktivace ověřeného doplňku v Upgates probíhá pomocí aktivačního tlačítka v administraci Upgates -> Dolplňky.
Po kliknutí na tlačítko Aktivovat dojde k přesměrování do naší aplikace, kde je třeba:
- Přihlásit se ke svému stávajícímu účtu Balíkuj
nebo - Vytvořit nový účet Balikuj
Jakmile budete mít aktivovaný doplněk, rádi Vám pomůžeme s nastavením integrace na Váš e-shop zcela zdarma.
Pomůžeme Vám zcela zdarma:
- Nastavit dopravce + propojení dopravy na e-shopu
- Nastavit expedici a správu objednávek
- Nastavit automatizaci a přepínání stavů
- Aktivovat fakturační systém
- A mnoho dalšího
Více informací naleznete i v sekci naší dokumentace na https://docs.balikuj.cz, kdy instalaci a nastavení Upgates se věnujeme v článku https://docs.balikuj.cz/docs/application/upgates.
Pokud budete mít zájem, připravujeme postupně nové video návody na našem YouTube kanále https://www.youtube.com/@Balikuj.
Proč si zvolit právě tento doplněk a jaké jsou jeho konkurenční výhody?
Díky Ověřenému doplňku Balíkuj získáte mnoho unikátních možností, které jinde v jednom systému nenajdete:
- Správa objednávek i z více různých e-shopů
- Vytvoření zásilek z objednávek nebo pokročilé vytvoření zásilek v jenom rozhraní pro všechny dopravce
- Sledování (Tracking) zásilek s možností upozornění
- Pravidla a akce pro automatizaci procesů na eshopu
- Propojení tiskáren ze svého PC přímo do Balíkuj
- Fakturace, zálohové faktury, opravné daňové doklady (právě připravujeme)
- Reklamace - kompletní řešení reklamací, obrázků, včetně napojení na e-shop (právě připravujeme)
- Sklady a logistika (právě připravujeme)
- Exporty a importy z dodavatelských souborů/feedů
Je to doplněk vhodný pro vás?
Kdy službu využiji
- Chci automatizovat expedici zásilek a mít přehled o tom, které zásilky jsou nevyzvednuté, problémové
- Chci informovat zákazníky o průběhu expedice a doručení zásilek pomocí HTML emailů
- Chci bezchybně kompletovat objednávky
- Chci vystavovat faktury a využívat kompletní fakturační systém s párováním plateb
- Chci generovat štítky v PDF, ZPL
- Chci zpracovávat objednávky z několika eshopů v jednom rozhraní
- Chci si vytvořit pravidla na objednávky nebo zásilky s akcí na změnu stavu, zaslání emailu, zaslání emailové šablony, zaslání POST requestu
- Chci tisknout štítky a objednávky rovnou z webové aplikace na tiskárně (např. ve skladu) bez nutnosti stahování, otevírání a tisknutí PDF souboru
Kde najdu podporu
Snažíme se být lidem co nejvíce nápomocní a nabízíme proto hned několik druhů podpory:
- Telefonicky
- Emailem na info@balikuj.cz
- Diskusní fórum na https://app.balikuj.cz/help/main
- Naše dokumentace ke službě na https://app.balikuj.cz/help/main.
Co ještě můžete získat?
Pomůžete nám vylepšit službu?
Snažíme se dělat službu hlavně pro Vás. Zákazník je pro nás vždy na prvním místě, a proto budeme rádi, pokud se s námi podělíte o své nápady, rady nebo připomínky. Vše se pokusíme co nejdříve zapracovat. Psát své připomínky nám můžete do diskusní fóra přímo v naší administraci na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.
Poslední aktualizace:
Verze 2 (04.01.2025)
- Zpřístupnění plných práv ke stavům objednávek (založení, smazání, změna)
- Zrušení práce s produkty
- Expediční systém
- Logistika
- Propojení s dopravci
- Tisk štítků
- Trasování zásilek
- Inventura
- Čtečka
- Fakturační systém