Balíkuj

  • Stahování objednávek z eshopů a jejich správa
  • Datové napojení na dopravce
  • Expedice a trasování zásilek
  • Tisk štítků v PDF, ZPL hromadně i pro jednotlivé dopravce
  • Picking objednávek s podporou čteček čárových kódů pro minimalizaci omylů
  • Tvorba pravidel pro objednávky a zásilky pro odeslání emailů

Co vám doplněk přinese?

Balíkuj je webová platforma, kterou jsme vytvořili, aby pomáhala nejen e-shopařům, kteří chtějí zjednodušit a zrychlit proces vytváření zásilek, zpracování objednávek a expedice zásilek.
V Balíkuj se snažíme postupně implementovat všechny funkce a nástroje, které by mohly e-shopům ušetřit čas, peníze a hlavně starosti. 

Nejsme jen další služba zasílající zásilky, ale nabízíme nástroje k automatizaci a zefektivnění procesů.


Díky tomu, že v Balíkuj spojujeme řadu aplikací do jedné, ušetříte čas a starosti s integrací jiných řešení.

V tuto chvíli v Balíkuj řešíme:

  • Správa objednávek i z více různých e-shopů
  • Vytvoření zásilek z objednávek nebo pokročilé vytvoření zásilek v jednom rozhraní pro všechny dopravce
  • Sledování (Tracking) zásilek s možností upozornění
  • Pravidla a akce pro automatizaci procesů na eshopu
  • Propojení tiskáren ze svého PC přímo do Balíkuj
  • Fakturace, zálohové faktury, opravné daňové doklady (právě připravujeme)
  • Reklamace - kompletní řešení reklamací, obrázků, včetně napojení na e-shop (právě připravujeme)
  • Sklady a logistika (právě připravujeme)
  • Exporty a importy z dodavatelských souborů/feedů

To vše naleznete v jednom systému bez nutnosti využití napojení jiných externích systémů.

Jak probíhá aktivace a provoz doplňku?

Aktivace doplňku a jeho následný provoz je velice jednoduchý a bezproblémový. Pro správné využívání doplňku je třeba mít vytvořený účet v naší službě Balíkuj. Doporučujeme si nejdříve vytvořit účet v Balíkuj a aktivovat napojení na vybrané dopravce. Další informace a návody ohledně propojení Upgates a Balíkuj naleznete v naší dokumentaci.

Samotná aktivace ověřeného doplňku v Upgates probíhá pomocí aktivačního tlačítka v administraci Upgates -> Dolplňky.

 

Po kliknutí na tlačítko Aktivovat dojde k přesměrování do naší aplikace, kde je třeba:

  1. Přihlásit se ke svému stávajícímu účtu Balíkuj
    nebo
  2. Vytvořit nový účet Balikuj

 

Jakmile budete mít aktivován doplněk, je třeba namapovat (propojit) dopravu v Upgates s jednotlivými dopravci, které máte v Balíkuj aktivované. To učiníte v aplikaci Balíkuj v sekci Nastavení -> Aplikace -> Upgates (Vaše aplikace) -> Doprava. Zde provedete namapování (propojení) dopravy dle kódů v Upgates na dopravce a služby v Balíkuj.

S mapováním dopravců a dalším nastavením Vám kdykoliv rádi pomůžeme a zdarma!

Více informací naleznete i v sekci naší dokumentace na https://docs.balikuj.cz, kdy instalaci a nastavení Upgates se věnujeme v článku https://docs.balikuj.cz/docs/application/upgates

Pokud budete mít zájem, připravujeme postupně nové video návody na našem YouTube kanále https://www.youtube.com/@Balikuj.

Proč si zvolit právě tento doplněk a jaké jsou jeho konkurenční výhody?

Díky Ověřenému doplňku Balíkuj získáte mnoho unikátních možností, které jinde v jednom systému nenajdete:

  • Správa objednávek i z více různých e-shopů
  • Vytvoření zásilek z objednávek nebo pokročilé vytvoření zásilek v jenom rozhraní pro všechny dopravce
  • Sledování (Tracking) zásilek s možností upozornění
  • Pravidla a akce pro automatizaci procesů na eshopu
  • Propojení tiskáren ze svého PC přímo do Balíkuj
  • Fakturace, zálohové faktury, opravné daňové doklady (právě připravujeme)
  • Reklamace - kompletní řešení reklamací, obrázků, včetně napojení na e-shop (právě připravujeme)
  • Sklady a logistika (právě připravujeme)
  • Exporty a importy z dodavatelských souborů/feedů

Je to doplněk vhodný pro vás?

Kdy službu využiju

  • Chci posílat zásilky přes nasmlouvané dopravce automatizovaně, bez starostí a překlepů
  • Chci sledovat stav zásilek nebo manuálně si vytvořit zásilku v jednom rozhraní bez nutnosti přihlašovat se kamkoliv jinam
  • Chci generovat štítky v PDF, ZPL
  • Chci zpracovávat objednávky z několika eshopů v jednom rozhraní
  • Chci provádět bezchybný picking zboží z objednávek s možností použití čtečky
  • Chci si vytvořit pravidla na objednávky nebo zásilky s akcí na změnu stavu, zaslání emailu, zaslání emailové šablony, zaslání POST requestu 
  • Chci tisknout štítky a objednávky rovnou z webové aplikace na tiskárně (např. ve skladu) bez nutnosti stahování, otevírání a tisknutí PDF souboru

Co mě to bude stát?

Aplikaci Balíkůj nabízíme v pilotním provozu zcela zdarma. Zdarma si Balíkuj můžete otestovat, posílat zásilky přes nasmlouvané dopravce, vytvářet pravidla, spravovat objednávky apod. Pokud se Vám nebude něco líbit, ač neradi, tak Vám účet na přání ukončíme.

Plánované novinky

Na vývoji Balíkuj neustále pracujeme dnem i nocí :-). V tuto chvíli máme ve vývoji řadu nástrojů, mezi které bude patřit:

  • Kompletní skladové hospodářství - příjemky, výdejky, FIFO, šarže
  • Fakturační systém pro vytváření, zasílání a tisk faktur
  • Správa objednávek pomocí datových terminálů (Zebra a jiné Android zařízení)
  • Napojení na Alza a Allegro marketplace
  • Napojení na účetní software (Pohoda, Abra Flexibee, atd.)

Kde najdu podporu

Snažíme se být lidem co nejvíce nápomocní a nabízíme proto hned několik druhů podpory:

  1. Telefonicky
  2. Emailem na info@balikuj.cz
  3. Diskusní fórum na https://app.balikuj.cz/help/main
  4. Naše dokumentace ke službě na https://app.balikuj.cz/help/main.

     

Co ještě můžete získat?

Pomůžete nám vylepšit službu?

Snažíme se dělat službu hlavně pro Vás. Zákazník je pro nás vždy na prvním místě, a proto budeme rádi, pokud se s námi podělíte o své nápady, rady nebo připomínky. Vše se pokusíme co nejdříve zapracovat. Psát své připomínky nám můžete do diskusní fóra přímo v naší administraci na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

Funkce tohoto doplňku:
  • Expediční systém
  • Propojení s dopravci
  • Tisk štítků
  • Trasování zásilek
  • Správa objednávek
  • Čtečka
Doplněk umožňuje propojení na tyto služby: